استفاده بهتر از ریمل برای آرایش
نوشته شده توسط : خوابالو

ریمل مناسب نیازتان را انتخاب کنید

هنگام خرید ریمل درست انتخاب کنید. آیا ریمل حجم دهنده‌‌‌‌‌‌‌ می‌خواهید یا بلند کننده یا هر دو!

 

گاه تنها یک ریمل زدن ساده نمی‌تواند نیاز شما را براورده کند. اگر فرصت کافی دارید مراحل زیر را انجام دهید تا مژه‌هایتان زیباتر به نظر برسد:

از یک پرایمر مژه استفاده کنید. از ریشه مژه به سمت نوک مژه ریمل بزنید.

در مرحله بعد از ریملی که برسی پهن دارد استفاده کنید و از‌‌‌‌‌‌‌ میانه مژه به سمت نوک مژه بکشید تا حجم مژه بیشتر شود و پر پشت به نظر برسد. در انجام این کار بیش از حد افراط نکنید تا مژه ضخیم و بیش از حد سنگین نشود. هنوز یک لایه دیگر ریمل دارید.

در مرحله آخر از ریمل حجم دهنده استفاده کنید و از ریشه مژه به سمت نوک بکشید تا مژه‌ها مرتب شده و پرپشت به نظر برسد. پس صرف خرید ریمل و استفاده محدود کمکی به زیباتر شدن نمی کند.

به پایین نگاه کنید

نگاه کردن به پایین هنگام ریمل زدن

یکی از اصول ریمل زدن بعد از خرید ریمل، که ارزش تکرار دارد چون خیلی از خانم‌ها به آن پایبند نیستند نگاه کردن به پایین بجای نگاه کردن در آینه است. این کار سبب بلند تر شدن مژه‌ها‌‌‌‌‌‌‌ می‌شود و در عین حال احتمال آنکه فرچه ریمل به داخل چشم برخورد کند و سبب سرخی چشم شود بسیار پایین‌‌‌‌‌‌‌ می‌آید.

 

ریمل رنگی انتخاب کنید

چرا همیشه به دنبال ریمل مشکی‌‌‌‌‌‌‌ می‌گردید؟ می‌توانید بر حسب نوع رنگ چشم‌تان از خرید ریمل های رنگی کمک بگیرید  تا چشمان‌تان زیباتر به چشم بیاید.

 

 

مژه های پایینی را از یاد نبرید

یکی از ایرادات آرایش چشم این است که خانم ها فراموش‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنند مژه‌های پایینی را ریمل بزنند. البته در این کار زیاده روی نکنید تا چشمان‌تان زیبایی خود را از دست ندهد.

 

سر فرچه ریمل را خم کنید

ریمل زدن مژه‌های کوتاه و نازک کنار چشم یا مژه‌های زیر چشم با ریمل ضخیم و پهن سخت است. برس ریمل خود را کمی خم کنید تا بتوانید از نوک آن برای نواحی کمتر دست یافتی استفاده کنید. حتی‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانید برس نازک تری برای این نواحی داشته باشید و بعد از هر بار استفاده آن را بشویید و برای استفاده دفعه بعد کنار بگذارید.

 

به دست‌تان موج دهید

خانم‌ها برای ریمل زدن معمولا حرکت پایین به بالا را امتحان‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنند اما اصول درست ریمل زدن برای پر پشت کردن مژه این است که حرکات افقی و موج دار به دست‌تان بدهید.

 

از مژه‌هایتان مراقبت کنید

 

همانند مو مژه‌ها نیز نیاز به مراقبت و استفاده از نرم کننده‌ها دارند.‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانید از محصولات مراقبت از مژه و سرم‌ها استفاده کنید.





:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: